Please, for me?


Anonym

Snälla, vad heter typsnittet på texten där det står "Come on, go check it out"? Vore jättesnällt <3 Kram //Fjonkiee

2012-08-17 @ 09:40:07
ello

Allså, vi läser den här bloggen för att du äger på blogga, kollar typ varje dag. även fast du inte bloggar är den helt f*cking underbar att läsa på alla sätt som finns, och jag vill att du ska börja blogga här!!!! det är roligare när du bloggar på den här bloggen, din irl blogg är inte lika kul!:/ så snälla gadden <33<3333<333<3

2012-08-21 @ 16:29:56
Swim_star

Håller med Elo, sry
Men det e nt bah för att det va en MSP blogg... Du e nt lika rolig som du va här..
Kan du nt va likadan där för du bloggar nt lika mkt där..
Vill att den ska bli ännu bättre så man får lust att gå in på den :)
Snälla lägg ut IRL kort :)

Svar: jag vet att jag inte bloggar lika mycket här som på msp bloggen. men det ör mycket svårare att hitta saker att blogga om på en irl blogg. Jag ska försöka sp gott jag kan att blogga mer. Men du, jag har faktiskt lagt in jätte många irl bilder på bloggen nu. Det är bara att gå in och kika :)
gadden.blogg.se

2012-08-24 @ 16:38:52



Vad heter du? ♥
Kom ihåg mig?

E-post? (Bara för mig) ♥

Har du en blogg? ♥

Din kommentar: ♥

Trackback
RSS 2.0