Wtf?


Anonym

Amen,fuck your self idiot ._.. ?

2012-10-29 @ 12:06:48
Leila

Azzååå?

2012-10-29 @ 12:07:02
Leila

Eyy,-milia-00 eller vad du fan nu heter.Vad fan ska du bry dig om? Om någon hatar Gadd den hora XD Låt personen då? Man får hata vem man vill.Du kanske bry dej om Gaddens känslor fast det gör inte alla,tvinga inte världen att gillar henne.Om du gillar henne,ingen stoppar dig.Gilla gadd hur lägnge du vill tils du förstår att hon är en jävlig f*cking idiot.Hon fattar ingenting.Hennes mamma föddes en korkad flicka som heter gadden/Hanna.Idioter,stick o brinn för fan!

2012-10-29 @ 12:11:28
Leila

Ja.Det är samma leila XD Först gilla man dej o sedan hatar bitch! Jag menar,ska du sluta på allt.Du slutar på msp.Kalla du det för att sluta.Du loggar in gör det o det.Loggar ut.Nästa dag gör du samma sak.Du slutar på denna bloggen.Du fortsätter göra headers.Din andra blogg du slutar på den? Och dem som har gillat och följt bloggen? Bry du dig om dem,fyfan vad dåligt? Man slöser på sin tid o titta på din blogg om du har gjort mer inlägg.Man följer bloggen? Sedan slutar du? Det är inte coolt,för fan! Lägg ner,Hanna bitch.

2012-10-29 @ 12:16:03
Leila

Jag vill bara att du ska lägga ner ditt jävla problem?

2012-10-29 @ 12:16:38
Leo

Mitt jobb är inte att få dig bli ledsen.o.e?

2012-10-29 @ 21:16:54
Anonym

Mitt jobb är inte att få dig bli ledsen? -.o.Du är bara irriterande.Den komentaren o namnet Leo.Det kommer bara upp namnet Leo hela tiden ._..Men seriöst,du..

2012-10-29 @ 21:19:38
Lallis

Allsååå gud kan ni bara sluta varför lässer ni enns denhär bloggen då o.o ?
what it's the prooobleemmoooo o.o
xD
o skaffa er ett liv som inte gillar gadd xd

2012-12-14 @ 14:21:30
Mikael

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

2013-01-27 @ 02:47:29
Blogg: http://forum.modekampanj.com



Vad heter du? ♥
Kom ihåg mig?

E-post? (Bara för mig) ♥

Har du en blogg? ♥

Din kommentar: ♥

Trackback
RSS 2.0