Tack på förhand


leila

Allså gadden, börja blogga här!! snälla, du bloggar så mycket bättre här, hannovia är absolut inte lika roolig som den här!! SNÄLLA

kram:)

2012-09-03 @ 15:58:30
CoolJosse

jag vet nt jag ääääälskar båda dina kloggar men jag älskade värkligen ditt galna roliga jag är på gadden.blogg.se saknar dig lika mycket som innan /coolJosse

2012-09-07 @ 18:37:46
Blogg: http://jossieyouknow.blogg.se
Swim_star

1. IRL bilder
2. Blogga som om de va denna blogg fast uan MSP!
Va Gadd fast Hanna
3. Ändra länkarna för Kissiefjortizz, Jonte_boii är en tjej och har IRL blogg, Skrillx har slutat typ och Linke gör de snart :(
Hade lust!
Elins/Jontes heter blackdin.blogg.se
4. Kom ihåg 1,2 :)

2012-09-09 @ 16:09:26



Vad heter du? ♥
Kom ihåg mig?

E-post? (Bara för mig) ♥

Har du en blogg? ♥

Din kommentar: ♥

Trackback
RSS 2.0